İade ve Değişim Politikası

Zaraif'den satın aldığınız ürünler 14 gün boyunca para iadesi ve ürün değişimini içeren memnuniyet garantisi altındadır.

İade Koşulları

  • Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Ürün detay sayfalarında "İade veya değişim yapılamaz" şeklinde ibare bulunan ürünlerde iade veya değişim işlemi yapılmamaktadır.
  • İade prosedürüne uygun olarak yapılmayan iadelerde, iade işleminin yapılması garanti edilmemektedir.

İade Prosedürü

  • Hesabım sayfanıza ulaşın. İade Taleplerim sayfanıza ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.
  • İade Taleplerim sayfasından "Yeni Talep Oluştur" butonuna tıklayın.
  • Açılan sayfada iade veya değişim detaylarını girerek "Kaydet" butonuna tıklayın.

Yukarıda belirtilen işlemleri yaptığınız anda iade talebiniz bize ulaşacaktır. Sonrasında müşteri temsilcilerimizden biri sizinle iletişime geçerek iade veya değişim işleminiz için yardımcı olacaktır.

Yukarıda belirtilen adımları takip etmeden yapılacak iadelerde yaşanabilecek aksaklıklardan Zaraif sorumlu değildir.

İade ettiğiniz ürün(ler) bize ulaştığında gerekli kontroller yapılarak iade koşullarına uygunluğu incelenecektir ve 2 (iki) iş günü içinde tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. İade koşullarına uygun ürünler için beğendiğiniz farklı bir ürünle DEĞİŞİM talep edebilir, bir sonraki siparişiniz de kullanmak üzere MAĞAZA KREDİSİ tanımlanmasını isteyebilir veya ÜCRET İADESİ talep edebilirsiniz.

Önemli Notlar

  • Orijinal paket içeriği eksik olan veya kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürünü kargo görevlisine teslim etmeden önce size gönderildiği şekilde paketleme yapılması gerekmektedir. Aksi takdirde iade etmek istediğiniz ürün kargo taşıma sürecinde hasar görebilir ve bu durumda tüm sorumluluk size ait olacaktır. Kargo taşıma sürecinde hasar gören ürünlerin iade işlemi yapılmamaktadır.
  • İade prosedürüne uygun olarak yapılmayan iadelerde, iade işleminin yapılması garanti edilmemektedir.

Kargo Ücretleri

  • İade edilecek ürün(ler) anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderildiği takdirde kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.
  • Anlaşmalı kargo şirketi dışında bir şirket aracılığıyla gönderilen iadelerde, kargo ücreti müşteriye aittir. Anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargoyla alıcı ödemeli olarak gönderilen iadelerde, kargo ücreti iade tutarından düşülecektir.
  • Türkiye dışından yapılan iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
  • İade seçeneği olarak Değişim işlemi yapıldığı takdirde kargo ücreti Zaraif tarafından karşılanacaktır. Yapılan değişim işlemindeki ürün iade edilmek istendiği takdirde kargo ücreti müşteriye ait olacaktır.